Wednesday, March 2, 2011

D'Kurnia Wedding Creation Bridal Boutique



Bismillah,


Assalamualaikum kepada tetamu yang sudi singgah di blog D'Kurnia Wedding Creation Bridal Boutique. Untuk pengetahuan anda yang bakal mendirikan rumahtangga, D'Kurnia adalah sesuatu yang dikurniakan untuk anda...kurnia meliputi segala pemberian, kami memberikan yang terbaik dan terindah semasa anda melalui detik-detik manis anda...


Kami menyediakan pakej pertunangan, perkahwinan, gubahan hantaran, pakej fotografi, cenderahati untuk tetamu, perunding perkahwinan (wedding planner), kek pengantin dan pertunangan dan lain-lain lagi. Antara koleksi gambar-gambar bagi pakej pertunangan dan gubahan hantaran yang kami sediakan adalah seperti berikut.














Jika anda berminat bagi mendapatkan khidmat pakej pertunangan, perkahwinan, gubahan hantaran dan lain-lain lagi, sila hubungi saya Eilah @ Suhailah di talian 012 7915545 atau di alamat email saya eilahsuhailah@yahoo.com. Atau anda juga dialu-alukan untuk mengisi maklumat dan juga sebarang pertanyaan mengenai pakej-pakej yang kami sediakan di ruangan "Contact Form". Terima Kasih.



~ terbaik dan terindah untuk detik-detik manis anda D'Kurnia Wedding Creation Boutique ~






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...